Bodybalance – na płaski brzuch

2013
03.08

Jeśli potrzebujesz nieco lepiej się rozciągnąć, popracować nad wewnętrznymi mięśniami lub po prostu zgubić brzuszek przed latem, wybierz się na zajęcia o nazwie Bodybalance. Są one połączeniem Tai-Chi, jogi, stretchingu i pilatesu, dzięki czemu zwiększają siłę i elastyczność mięśni, a obniżają napięcie wewnętrzne i poziom stresu.

Trening Bodybalance trwa zazwyczaj niecałą godzinę (ok. 55 minut), podczas której 45 minut to spokojne, ale dość wymagające ćwiczenia, a ostatnie 10 minut przeznaczone jest na relaks i formę medytacji. Nie brak oczywiście też chwili na krótką rozgrzewkę pomagającą uzyskać właściwą koncentrację i przygotować organizm do wysiłku. Podczas treningu najczęściej wykorzystuje się dziesięć utworów muzycznych, do których dopasowana jest odpowiednia choreografia.

Co ważne, podczas treningu nie używa się żadnych obciążeń czy dodatkowego sprzętu. Wystarczy tylko mata treningowa. Można więc ćwiczyć tak na zorganizowanych zajęciach, jak i samemu we własnym domu. Za to bardzo istotną kwestią w Bodybalance są ćwiczenia wzmacniające balans i równowagę, a także odpowiednie oddychanie w trakcie ich wykonywania.

Tags: , ,