Archive for Marzec, 2013

Przysiady ze sztangą – główne błędy przy ich robieniu


2013
03.15

Prostym sposobem na ujędrnienie ud i pośladków jest robienie przysiadów. Ich wykonywanie uaktywnia także mięśnie brzucha, które stają się dzięki temu znacznie wzmocnione. Gdy opanujesz już do perfekcji tradycyjne przysiady możesz wziąć się za przysiady z obciążeniem. Na początku niech będzie nim na przykład sam gryf od sztangi. Później do niego możesz dokładać

Bielizna treningowa


2013
03.11

Podczas treningu ważne są nie tylko wygodne spodnie dresowe, koszulka czy buty. Istotną rolę pełni tu także bielizna, która ma wchłaniać pot, chronić przed obtarciami i przede wszystkim nie przeszkadzać w ćwiczeniach. Dobrze więc, jeśli będzie ona zrobiona z elastycznego materiału opartego w dużej mierze na bawełnie. Tkaniny takie bowiem dobrze przepuszczają powietrze i są

Bodybalance – na płaski brzuch


2013
03.08

Jeśli potrzebujesz nieco lepiej się rozciągnąć, popracować nad wewnętrznymi mięśniami lub po prostu zgubić brzuszek przed latem, wybierz się na zajęcia o nazwie Bodybalance. Są one połączeniem Tai-Chi, jogi, stretchingu i pilatesu, dzięki czemu zwiększają siłę i elastyczność mięśni, a obniżają napięcie wewnętrzne i poziom stresu.

Muzyka do ćwiczeń


2013
03.04

Aby wykonywanie różnego rodzaju ćwiczeń nie było nużące, warto podczas treningu włączyć odpowiednią muzykę. Nie ma z tym problemu w fitnessklubach czy na siłowniach, w których zawsze w tle lecą różne utwory, a konkretne zajęcia opierane są o odpowiednio dobrane dźwięki. Gdy jednak ćwiczymy w domu czy na wolnym powietrzu sami musimy dobrać sobie podkład. Jak to

Jukari Fit to Fly – trenuj latając!


2013
03.01

Zajęcia fitness nie są już dla Ciebie żadnym wyzwaniem? Znasz już na pamięć wszystkie formy, kroki poszczególnych układów robisz z pamięci, a i przyrządy wykorzystywane podczas treningów nie są dla Ciebie żadną tajemnicą? Powinnaś więc wybrać się na zajęcia o nazwie Jukari. Tę fitnessową formę można już ćwiczyć w jednym z warszawskich klubów sieci Pure.