Archive for Styczeń, 2013

Walentynki dla aktywnych


2013
01.28

Walentynki  można spędzać na bardzo różne sposoby. Romantyczna kolacja, wizyta w operze czy relaks w SPA to tylko niektóre z nich. Jeśli wspomniane pomysły nie do końca do Ciebie przemawiają, ale mimo to chcesz uczcić dzień świętego Walentego z ukochaną osobą, możecie to zrobić w sposób bardziej aktywny. Mimo, że zimowa aura robi wrażenie niesprzyjającej sportom, to wbrew

Fitnessowe mity


2013
01.25

Bez względu na to, czy już od dawna chodzisz na zajęcia fitness, czy też dopiero myślisz o wybraniu się na któreś z nich, w Twojej głowie może siedzieć bardzo wiele mitów dotyczących tej formy treningu. Niektóre z nich są zupełnie niegroźne, inne mogą wpływać na Twój organizm w nie do końca pozytywny sposób.  Na co więc uważać myśląc o fitnessie?

Video fitness – ćwicz przed telewizorem


2013
01.20

Konsole do gier to doskonałe urządzenia, dzięki którym w własnym pokoju można poczuć się jak na sali fitness. Niemal na każdą z najpopularniejszych konsol dostępne są bowiem gry, które polegają na wykonywaniu dynamicznych ćwiczeń czy tańczeniu. Jeśli więc wieczorem nie chce Ci się wyjść do klubu by spalić kalorie, koniecznie zainteresuj się video fitnessem.

Boot Camp – ćwicz jak w wojsku


2013
01.18

Fitness w wojskowej odmianie? Brzmi co najmniej intrygująco! Długie biegi, pompki, podskoki – idzie się naprawdę zmęczyć. Boot Camp Fitness to bowiem trening o bardzo wysokiej intensywności, który w doskonały sposób wzmacnia naszą wytrzymałość, uelastycznia ciało i podnosi kondycję układu krążenia. By jednak to osiągnąć, musisz stawić czoła nie lada

Motywacja do ćwiczeń – jak ją zachować?


2013
01.13

Ten zlapbalans.pl mnie nieustannie inspiruje. I to nie tylko jeśli chodzi o sport, ale w tej materii głównie. Tym razem, jakby w odpowiedzi na moje noworoczne postanowienie dotyczące bardziej regularnego ćwiczenia (bo z tym ostatnio ciężko…), Asia Nowak zamieściła tam artykuł pod tytułem:

Sensitive Cycling – senior na rowerku treningowym


2013
01.10

Indoor cycling, czyli tradycyjne ćwiczenia na rowerach stacjonarnych, dla wielu osób mogą okazać się zbyt obciążające bądź najzwyczajniej w świecie zbyt męczące. Jednak seniorzy i osoby z rozmaitymi schorzeniami nie muszą rezygnować od razu z treningu na dwóch kołach. Dla nich to bowiem przeznaczono zajęcia Sensitice Cycling, które zakładają jak najlepszą ergonomię