Kalistenika – ćwicz za darmo

2014
10.16

Październik to miesiąc, w którym „sportowi” powoli przenoszą się z parków i ulic do ciepłych domów. Dobrym wyjściem z sytuacji, gdy temperatura za oknem zniechęca do biegania czy jeżdżenia na rowerze jest siłownia, ale te w większych miastach potrafią wyczyścić nasze portfele do cna. Dodatkowo nie każdy lubi „przerzucać żelastwo” – jakie wyjście mają ci,

Każdy może ćwiczyć zimą!

2014
10.03

Lato już dawno nas pożegnało. Z każdym dniem temperatura za oknem spada, już tylko tygodnie dzielą nas od wyciągania z szaf zimowych ciuchów oraz skrobania szyb w samochodach. Zimno jeszcze gorzej znosimy my – ludzie kochający sport. Biegacze, rowerzyści i inni sportowcy uwielbiający świeże powietrze mają dwie możliwości – jesień i zimę przesiedzieć w kuszącym ciepłem

Przysiady ze sztangą – główne błędy przy ich robieniu

2013
03.15

Prostym sposobem na ujędrnienie ud i pośladków jest robienie przysiadów. Ich wykonywanie uaktywnia także mięśnie brzucha, które stają się dzięki temu znacznie wzmocnione. Gdy opanujesz już do perfekcji tradycyjne przysiady możesz wziąć się za przysiady z obciążeniem. Na początku niech będzie nim na przykład sam gryf od sztangi. Później do niego możesz dokładać

Bielizna treningowa

2013
03.11

Podczas treningu ważne są nie tylko wygodne spodnie dresowe, koszulka czy buty. Istotną rolę pełni tu także bielizna, która ma wchłaniać pot, chronić przed obtarciami i przede wszystkim nie przeszkadzać w ćwiczeniach. Dobrze więc, jeśli będzie ona zrobiona z elastycznego materiału opartego w dużej mierze na bawełnie. Tkaniny takie bowiem dobrze przepuszczają powietrze i są

Bodybalance – na płaski brzuch

2013
03.08

Jeśli potrzebujesz nieco lepiej się rozciągnąć, popracować nad wewnętrznymi mięśniami lub po prostu zgubić brzuszek przed latem, wybierz się na zajęcia o nazwie Bodybalance. Są one połączeniem Tai-Chi, jogi, stretchingu i pilatesu, dzięki czemu zwiększają siłę i elastyczność mięśni, a obniżają napięcie wewnętrzne i poziom stresu.

Tags: , , Category Fitness |

Muzyka do ćwiczeń

2013
03.04

Aby wykonywanie różnego rodzaju ćwiczeń nie było nużące, warto podczas treningu włączyć odpowiednią muzykę. Nie ma z tym problemu w fitnessklubach czy na siłowniach, w których zawsze w tle lecą różne utwory, a konkretne zajęcia opierane są o odpowiednio dobrane dźwięki. Gdy jednak ćwiczymy w domu czy na wolnym powietrzu sami musimy dobrać sobie podkład. Jak to

Jukari Fit to Fly – trenuj latając!

2013
03.01

Zajęcia fitness nie są już dla Ciebie żadnym wyzwaniem? Znasz już na pamięć wszystkie formy, kroki poszczególnych układów robisz z pamięci, a i przyrządy wykorzystywane podczas treningów nie są dla Ciebie żadną tajemnicą? Powinnaś więc wybrać się na zajęcia o nazwie Jukari. Tę fitnessową formę można już ćwiczyć w jednym z warszawskich klubów sieci Pure.

Pompki

2013
02.25

Wiele kobiet myśląc o tym, że w ramach zajęć fitnessowych miałoby zacząć robić tradycyjne, pełne pompki, wpada w przerażenie. Bo jeszcze ich wersję damską, na kolanach, lub tę wykorzystującą do pomocy BOSU, można przy większym wysiłku zrobić, ale inną – już zdecydowanie za ciężko. Oczywiście jest to postrzeganie błędne, gdyż zrobienie pełnej pompki wymaga

Bodycombat

2013
02.22

Bodycombat to nowoczesna forma treningu interwałowego, powstała poprzez połączenie go ze sztukami walki. Wbrew pozorom zajęcia są proste pod względem technicznym, choć ich intensywność jest dość wysoka. Muzyka, w rytm której ćwiczy się na zajęciach Bodycombat, jest bardzo żywiołowa, energetyczna i inspirująca. Cały trening bazuje dodatkowo na układach choreograficznych,

Paintball

2013
02.18

Mimo, że Paintball nigdy nie był i nie będzie uznawany za formę treningu fitnessowego to sami przyznacie, że bieganie po bezdrożach z pistoletem na farbę wiąże się ze spaleniem całej masy kalorii. Dodatkowo paintball uczy orientacji w terenie (bitwy odbywają się najczęściej w lasach lub opuszczonych kompleksach budynków) i współdziałania (zazwyczaj dwie drużyny walczą